Thursday, March 29, 2012

Semakin hari.




Assalamualaikum there,hai hai.
yani baru jea sampai rumah,balik dengan bus.Jalan kaki masuk dalam rumah.
Sekarang pun berbaju sekolah lagi ni.
Tadi,waktu jalan balik tu,patut lah org tengok semacam ja.Rupanya,ada comot kat pipi sbb makan waffle yg menyakitkan hati tu.Buat malu ja.
LOL.
Tadi kat sekolah,tak buat apa sangat tapi kelas tak boleh masuk lagi.Ribut kan hari tu.
Teruk kot.Kelas yani dah jadi macam org baru lepas perang ja.Allah SWT dah bagi peringatan,ni baru ja ribut yg brapa saat.Belum lagi kiamat.
Hari ni jugak,budak hostel cerita kat yani benda lain pulak.Hari tu pasal budak yg menyamar jadi yani & text orang lain.Lepas tu heboh heboh kat orang.So,org ingat yani ni kononnya nak melebih-lebih tak padan dengan freshie.
Apa masalah kalau kita freshie?Apa yg hampa hampa tak suka sgt?
Kita sama-sama manusia,sama-sama hamba Allah SWT,ada tulis dalam al-quran kalau seseorang tu berhijrah ke tempat baru,orang lain wajib tak suka dia & wajib fitnah dia?Macam tu ea?
Ya Allah,yani tak cari pasal dengan sapa sapa pun.Sbb apa nak cemarkan nama yani?yani dah cuba jadi yg sebaiknya.
kecewa kan?
Hari ni,benda lain pulak yg yani dengar.
Mmg semua orang tak sempurna,tapi jgn selalau perhatikan kelemahan orang lain sedangkan diri kita sendiri pun ada kekurangan.
Dissapointed. --'
NIA'S.


Think before you do something.

No comments:

Post a Comment