Friday, February 3, 2012

Merentas desa terdekat dalam hidup


Assalamualaikum,hai.
apa cer?sihat?mesti ramai yg sakit otot ni kan.Merentas desa lah katakan.Lumrah persekolahan.
Tapi,nasib baik tahun ni yani merentas desa skali ja.SMKAr pun buat hari ni.Sama dgn Derma.
Sbb tu skali ja.Untung kan?yg si JJ dgn Enot tu kena dua kali.Kesian depa.Tapi tadi depa tak lari.Syoknya,Bukan nak ajak yani pun.Sobsob~
Haha,abaikan pasal tu.Tapi yg yani tak sabaq nak bgtau ni kan.Merentas desa tahun ni dalam 2 km ja.Haha,jelly tak?best.Lari-lari terus sampai.
Tapi yani tak dapat top 15 pun.Track pun taktau.Datang ja terus lari.Yani lari dgn Tendang & kwan dia lagi sorang.Sapa entah. #dalam proses mengingati nama.
Act,kami lari kat stadium.Nasib baik tak jadi merentas stdium.Huhu,tapi ada jugak la lalu jalan kampung.Masa lari tu kan,yani terserempak dgn kumbang,2 ekor yani jumpa.Comel.Mula-mula nak amik tapi teramik benda lain.Dah nak cpt sgt. :(
Then,lari punya lari tengok dah nak dekat dgn selekoh jalan penamat tu,orang dah tiup wisel.Terlepas sikit ja.Keciwi jugak la.Haha,tapi wtlek ja.
Dah sampai-sampai tu baru lah yani nampak batang hidung JJ dgn Aina.Mati-mati yani ingat depa takmai hari ni.Last-last jumpa jgk~huhu.

Babak 2,
masa dalam 10.30 am mcm tu,cikgu dah mula nak bagi-bagi hadiah.Dapat medal ja.Kalau dapat marshmallow cecah sos chocolate kan best.Haha,kempunan ni.Lama dah tak makan benda tu.Slurpp~tapi skarang susah nak cari marshmallow yg halal~ :(
ok,ok.Ke laut dah,lepas tu kan,kan,tau tak rumah apa menang?
Jeng-jeng-jeng,rumah Perlis lah awok.
kita rumah Raja,dpt nombor 2.Ok lettew kan?
Huhu,then pukul 11.00 am dah habis semua.So boleh balik lah.
Tapi dah dekat pukul 12.oo baru yani balik. :(
Masa balik tu punya la semangat nak pegi SMKAr.Nak jumpa cikgu Chan amik markah koko.Padahal hasrat kat hati ni nak jumpa kengkawan,tapi dah sampai-9 tengok-9 tini & tia dah balik.Sobsob. :( so dpt jumpa Alliya dgn Tuan Cik Sarakenek ja.Kami rindu hampa semua(!) <3
tapi Selasa nnti yani nk pegi sana lagi sbb kena pegi pejabat.Boleh la kita jumpa lagi kan.Hehe, ;)
tunggu kami tau,tau.Huhu~
Klah,esok yani ada tuisyen.Bio & Chemy.
Guys,yani ada picts merentas desa.Tapi takboleh upload sbb phone card hilang.
frust. :/
Okay bye.
Lots of LOVE,
NIA'S.

I know you will always here for me. <3

No comments:

Post a Comment