Saturday, November 5, 2011

SlamatHariRayaAidiladha ~


& hye then.
esok dah raya qurban kan?
kejap jaa macam baru jea habes raya puasa hari tue.
cepatnya waktu berlalu..
sapa nak yani korbankan dia esok ?
daftar cepat-2 k?taktau macam mana?boleh datang rumah amik borang.weeheew ~
#mengada-ngada#
esok ? korang raya kat mana?mesti best,havoc & happening tahap ken ?
yani maybe macam past year jaa~
takda apa sangat,insyaAllah esok kalau jadi nak raya kt sungai petani(sp).
HAHA.Alhamdulilah syukur sgt kalau boleh pegy..ngehngeh~(takda maksud tersirat naa)
Alahai~,,teringin pulak nak raya kat Mekah.pergh~ mesti best kan?
hope nnti dapat pegy sana lahh ~ #berangan kejap.

esok ? korang masak apa pulak ?
mesti masak sedap-2 nihh.taknak jemput yani dtg rumah ?
haha.alang-2 tengah menaip ni yani nak jemput korang dtg rumah skali.
taktau kat mana?search kat google maps k ?
no problema kan ?haha.
sebelum sesapa dtg,yani nak bgtau sesiap,
menu ? kahkah.
jap9 nak pegy tengok kat dapur..

~~~berehat sebentar bersama kit kat~~~

okay,actually just masak simple-2 ja.
rendang tu wajib(tok masak.yani just tolong potong bawang & tolong mengacau)
*ada air tgn yani jugak kan?*
haa~so far tue jelah..yg lain tak masak lagi.
hahaha.

kalau korang nak extra dishes,yani suggest boleh bawak makanan dari rumah korang sendiri k?
huhu. :P
okayy lahh,nak chow dulu ~
see you soon =)
esok jgn lupa pegy sembahyang raya k ?



p/s:kalau korang dtg tapi pintu rumah yani tertutup,jgn lupa masuk melalui tingkap tau ?! =D




2 comments: