Wednesday, November 23, 2011

perhatian !!! ACCOUNT FACEBOOK SAYA DICEROBOH !!


perhataian semua !! account facebook yani dah diceroboh,yani taktau semua ni kerja khianat sapa,so kalau ada apa-2 yg bukan-2 terjadi kat account facebook "Iryani Amirah" , tu bukan yani yg buat.yani taktau semua tu sapa punya angkara.Dia tukar email yani,password yani & DP yani.Yani nak log in pun tak boleh.mmg mguji kesabaran yani.Lepas satu,satu ja dugaan,ya Allah..yani taktaw apa lg lepas ni,yani mmg boleh sabar tapi kalau dah sampai mcm ni mmg dah tak tahan.kuatkan aku Ya Allah...

4 comments:

  1. weyh? bukan ada org pesan ka dlm fb. ada org akn bka fb kta sbb virus pa tah. ag xbaca ka?

    ReplyDelete
  2. Dah baca ,tapi masalah skrg nih dia ciap tkaq ap sgala bagai lagii.sampai aku pun takboleh nak log in acc aku sniri.hmm

    ReplyDelete
  3. yhaa? gilaaa ah ! aku tkot jd kt aq cmna... errr :| vrus smkin brleluasa....!! :~ :/ dugaan tu.. sbr jelllaaa k.. :(

    ReplyDelete