Tuesday, October 11, 2011

Saat kegemilangan ^_^

Assalamualaikum ~
alhamdulilah,merdeka jugak akhirnya kan,perang dah selesai,yani pun dah berdekad tak berblogging.rindu sangat sangat akan blog ini.(ayat skema) :D
oke,mulai detik ni,blog ni akan diupdatekan ~ takkan jadi sarang labah labah lagi. :)
ok,setelah lama yani berdiam diri,macam macam yang jadi.
kalau nak cerita satu satu mesti tak sudah kan ?
so biarlah waktu yang menceritakan segalanya. :)
apa pun kejap sangat rasa,tengok tengok da lepas pun PMR ~
rasa macam baru ja habis UPSR,tapi bila bangun dari mimpi rupanya dah tua yani ni.Haha~tidak!saya masih muda oke ? ^_^
okayy lah. tak mauu berbahas panjang panjang lagi , jum update dulu . ;)

No comments:

Post a Comment