Monday, August 30, 2010

monday yg sunyi..

MONDAY .
monday is isnin.haha,utk ssp yg xtw,kna amik tw ea..
erm..isnin,saluny isnin xtivity mcm byasa,awl2 pg sekitar jam 6.0o a.m bgun tido,ngeliat2,shower then pegy skula,smpai blk,wt la ap yg ptot then ulg bnd yg sm every week.tp ary ni knp aku rs sunyi jea erk?

SUNYI ??
myb aku kesunyian..kesunyian sbb xda someone yg inspired aku.but i know that i have to go on,no matter what happen,right? (:
huhu..okeh2,lupakan sal 2 ea..
actually xda la sunyi amat,just little bit..little bit oke ? byk la jugak tue kan? :D

okeh! STOP it !
tukar topic ea ? :)

okeh,pg td kn ad assembly..klw x clap anggaran aku,dr kul 7.3o aku msuk dewan then pkul 9.0o bru kuar,kuar dgn semangat baru,semangat yg LUAR BIASA ! haha..tp telinga ni un berapi la jugak.tw x sbb ap?kn tp tyme ckgu ayob berkhutbah,tetiba secara lantang&lancangnya dy kta

"kamu ni,budak2 perempuan SMKAr dah semakin GEDIK sekarang!form 1 un dah pandai MENGGEDIK!"

ya Allah..kaki aku yg tetiba kebas dah bertukar jd kaku,haha..ayt PEDAS amat..selamat la aku bkn form 1..klaw x,sudah jatuh ditimpa tangga la jdnya,haha..tp ap2 un aku terasa la jugak,cz aku un slh 1 student SMKAr..so logik la kn klw aku terasa..tpkan malu gillak time 2..dah la kna berdiri(ea la kn pengawas,nak duduk?jgn harap lah yerk)hmm..betol la kta pepatah "nila setitik habis rosak segelas susu"
hah,mmg tepat mcm situation td..fuh!selamat la pglma x dtg td,rupanya ad hikmah jugak,.klw x,lg berbakul2 la malu nih..huhuk,lpas 2..ckgu ayob ckp lg,start bkk skula lps raya terus jea ada TRANSFORMASI..apa?! OMG !! slma ni un peraturan da terlalu ketat tp nk dketatkn lg,aisey,MENCABAR amat! fuhh,sudah la 2,pengawas jugak yg jg mangsa,tp x pa la..apa guna jd prefect klw x da responbility kn,kn?,, :) tp lps ry ni jea para pgawas suma cnform bz..huhuk,tw x apa transformasi yg dmaksudkn 2?,.x tw ?lorh..cianny,meh nk xplain:-

1.setiap pagi semua para pelajar diminta berkumpul d tapak perhimpunan sebelum jalankn p&p.

2.kpd para pelajar yg amt/sering/suka tinggalkan buu teks di bwh meja,bku tersebut akn diambil & dletakkan d bilik tuan ayob,kpd sesiapa yg ingin tuntut bku tersbut,akn dkenakan denda sebanyak rm1.0o utk sebuah bku.

3.kp para pelajar yg datang lewat ke skula melebihi 3 kali,surat cinta pertama akn dsmpaikn&jka pkara trsebut masih berlarutan,TINDAKAN TEGAS akn diambil & pelajar berisiko utk DIBUANG SEKOLAH .

adush,x engat la,yg 2 jela yg aku ingat,ngee~
renung2kan larh yerk.. :)

p/s : undang2 tersebut akan dikuatkuasakan slepas cuti hari raya. (:

okeh,2 crita psl assembly pg td,ni psl lps tue mulakk.. :)
okeh,lps assembly ktorang(2A student)terus gerak 2 science lab,mcm byasa,msok2 bg salam,amik krusi duduk,then dgr ap yg tcer siti xplain(try utk fhmkan even amatlah sukar utk difahami)..
okeh lps loceng keramat pkul 1o.2oa.m mendendangkn alunan bunyi yg merdu lg lunak(padahal nyaring+saket telinga yg amt!),ktorang un terus kmas2 then buka langkah blk kls,saluny gerak ke kntin,tp da puasa,hee~ kls la jd dstinasi yg strusny,huhu..
lps rht,jz blaja as usual,bm then siv then math(dpt result) then kh(un dpt result) then ag(bncg soalan+dgr cita ustzah)huhu..lps jam loceng keramat yg sterusny or known as yg t'akhir utk ary 2 mndendangkn alunan lgu yg mrdu lg lunak,ktorang tros packing bku2 then balek..ary nih ustzah murah aty cket,dpt balek awl,,ngee~bkn salu owhh, :)
tp aku x terus balek..huhuk,tw x knp?..
ctany cmni,kn td kls hbes kul 2.3o lps 2 pg td b4 kuar dr keta auntie kta sruh jln kuar awl,then aku un kuar la..tgu2 pny tgu,kul 3.2o bru aunty 2 smpai,pny la lama..klw aku tw tgu kt dlm dlu un xpa..nsb baek la ksabaran aku lebih ckit ary nih,,huhuk..
then dlm kul 3.3o pm bru la smpai..
then i cleaned myself lps 2 ngadap laptop..smpai la skrg..
huhu,oke la..
nk pegy cari resepi yg ckgu faridatul swuh lak.
c u soon !!
hope tomorrow will be better than today..
amin.. (:
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment