Sunday, August 29, 2010

kena tinggal .



KENA TINGGAL??
huhuk,tengok..kesian rabbit nih da kena tinggal..just like me..
huhuk,tiga hari mulak tue,cakap sal kena tinggal,sp yg da tinggalkan aku ni?haha,nk tw ke ?
okeh2 , oleh sbb aku agk murah ati ari nih aku bgtaw okek?
tp ada syaratny,kna blanja snickers dlu,hee~ deal ?
okek.. ngee~
hurm,sbnanya, aku telah ditinggalkan oleh TUNKU ABDUL RAHMAN selama tiga hari bermula dari 29/8/2010 sehingga 31/8/2010 ..huhuk3 days no msg , no call n the conclusion is no contact .. huhuk,apa boleh buad,sabar jelah,,kan allah sentiasa brsama owg yg sabar,,
tmbah bulan puasa ni,berkat kesabaran aku ni..haha..
tiga hari?lama ke? boleh la kn..
huhuk,but please don't leave me !! im begging u ..!! T_T
eh2,tp dy dah pegi da,aku shout sekuat mn un tak mungkin lakh dy dgr..
meretakkan dinding rumah ja..
okeh2,aku rasa better shout dalam ati,
tp klw ati ni yg retak cmna?kn bhy tuh..ahaha..
eh2,melalak mulak dah,oke2 tukar topic ea ?
takmaw la story2 sal kena tinggal..

err~ nak sotory2 sal ap ea?
ahak! da dpt, jum story2 sal exam lak,wah!! HOT nih ,
huhu,sbnany ari 2 kn exam,so alhamdulilah la result pun ada yg da dpat..
nk kata memuaskn tuh x la sgt..tp alhamdulilah la..huhu,
thanks 4 Allah.. :)
nk cakap ke result kt cni? no need la kowt..kn3??..
ala..nk tw jugak ke?okeh2 ..aku bgtaw scra majority jelah oke?
aaa...cm 2 la..huhu..
hah,secara majoritynya result aku setakat nih,alhamdulilah xd yg failed..huhu,,
2 jela klw nk gambarkn,,klw kalian maw tw detail,hah..cni laa tny snirik ea ?
ngee~

huhu..okek laa..maw buad ap yg patot duluh
for PANGLMA a.k.a TUNKU ABDUL RAHMAN,,
all the best 4 u (:


No comments:

Post a Comment