Wednesday, August 25, 2010

hope tomorrow will better than today

salam,waa,,lama x update blog nih..almaklumlah ada masalah teknikal sikit..hurm,but finally..b0le jugakk on9+update blog nih(rutin harian).haha.ermm,mcm title d ats,hope tomorrow will be better than today..realy?..insyaALLAH..realy?i hope so..amin.. (:
huhu..skunk un da kul 1 lebiy2..smngat nak update blog..huhu,4 all followers..sory yg amt cuz blog nih x terupdate since bbrapa mggu yg lpas..haha,sory amat ea.. (: "maafkan kmi..maafkn kmi,,toing3"...hahaha,pg2 nk melalak..ap laa .. suda la tengah2 pagi neh..0rg tid0 aku update blog,ad ke pat0t?tp xsalah kan3 ?? (: :)
huhu..semalam?(25/8/2010)..n today(26/8/2010)..n now 1.16a.m..s0 stil ada brblas2 jam lagi utk aku tmpuhi date nih..n aku hope aku dpt pnuhkn ari nih dgn bnd yg bmkna..huhu..
bnda yg da lepas tuh lepaskan jela..x da guna nak menyesal kn..so just let it go..huhu..byk bt0l kejadian2 tak terduga yg jd spanjang aku x update blog nih..huhu..cm3 bt0l..ad yg baek,ad yg x..ad yg kelakar,ad yg sedih..ad yg happy..mcm rojak kn,haha..sedap nih,,eh2.maaf,anda sedang berpuasa. (:
huhu..sory,xsempat nak share kt cini cuz byk sgt..nk tw jugak??..cni la dtg tny..sy sedia untuk menjawab soalan2 cepumas anda..hahaha,kaunter pertanyaan di sana yea.. :D

dush3 !! ap yg aku mnyanyah nih..haha,oukee laa,.jam un da nk sruh aku tid0 , im so sleepy ,,huwaa :O
so im gonna to sleep..es0k sk0lah ,,dush2 ..cmna laa result..
hope better than last exam .. amin (:
huhu,.nite2 ..

i hope tomorrow will be better than today .. (:

No comments:

Post a Comment