Friday, July 9, 2010

Sukan oh sukan ( :

fuhh,lama suda x edit belog ni,terasa malas tp mood nk update belog ada la jugak even only a bit,bukan masalhny bukan?hahaha.moment ni best la jugak,,known as kejohanan balapan & padang SMKarau 2010..tp x boleh tandingi MKK cuz MKK is the best that i'll never forget & always keep it in my mind.huhu,balik kepada topic!haha,rmai student yg amik bahagian and aku salah satu student 2.tujuan sukan ni(setahu aku) adalah untuk melibatkan diri para plajar dlm bidang koku.x kan nk bjalar 24 jam non stop,mst tension ,n totally pressure for me..bgus jabatan pelajaran anjurkn aktiviti mcm ni,boleh hiburkan plajar2 d smping mencungkil bakat plajar dlm bdang ni..


dimana ada camera,disitu ada dia..haha,btw..thanks tlg jga beg aku weyh ! jasamu kukenang. :))



JPA(Jabatan Pertahanan Awan,eh clap 'Awam) ..huhu,berterabur..tp x nk kritik..haha..




Nasi Lemak?aduh..menu makanan yg terlalu common..tp apakan daya,cikgu bg,.ktorang mkn je..haha..berselera ke x ? hanya Allah yg tahu..









rumah wira..haha,fight betol ..even aku bukan penghuni rumah ni..







tengok,nak ujan kn ? haha..tp 2 bkn 1 halangan..semangat tetap semangat..












huhu,malas nk buad huraian panjang2 ..even taun ni x meriah sangat,tp not bad la..aku tetap bsyukur cuz stil dpt rasakan smua ni..alhamdulilah.. :))

No comments:

Post a Comment